Royal Club

PRO AVTO

Bentley (Бентлі) – успішно закріпив за собою статус королівських, престижних автомобілів, які по сьогоднішній день втілюють в собі усі побажання амбіційних мільйонерів. Ще на початковому етапі виробництва, на заводі в Крю (Великобританія), замовники можуть розказати про свої ідеї професіоналам конструкторського бюро і ті залюбки виконають індивідуальне замовлення та зроблять авто справді особливим.

Історія цього королівського бренду розпочалася в далекому 1919 році, коли  Волтер Бентлі спроектував свій перший автомобіль під індексом «3L», який отримав визнання автопрому та позитивні відгуки клієнтів. Талановитому та амбіційному інженеру вдалось створити безшумний спорткар і стати лідером британського автомобілебудування. Авто з крилатим логотипом були частими учасниками в спортивних змаганнях, займали призові місця, але економічна криза 30-х років підкосила фінансове становище компанії і згодом вона була визнана банкротом та виставлена на аукціон.

Волтер Бентлі продав своє дітище відомій автомобільній компанії Rolls-Royce. Завод Bentley переїхав в Дербі, продажі падали, популярність марки знизилась, порівняно з успіхом Rolls-Royce. На фоні цієї катастрофи траплялися і яскраві моменти, для прикладу, султан Брунея, поціновувач ексклюзивних авто, замовив унікальний позашляховик Bentley Dominator вартістю 3 мільйони фунтів.

Криза не могла тривати вічно, вже в середині 60-х років ситуація стабілізувалася і прийшли позитивні зміни – з’явилася нова модель в лінійці Bentley, під абревіатурою Т.А. В 1970 році з’являється вражаючий Muslanne Turbo. Успіх супроводжує компанію цілих 10 років, автомобілі визнані кращими середньорозмірними седанами.

В 80-х роках Bentley представила моделі SC, R, T. Всі вони стали технологічним продовженням Continental, прем’єра якого відбулася в 50-х роках. Вже в 1991 році конструктори розпочали роботу над новою версією  Continental, яка отримала назву Azure. Робота тривала більше п’яти років, тільки в 1996 році публіка змогла оцінити новинку. Згодом з’явився концепткар Arnage, укомплектований двигуном об’ємом 4,4 літра, потужністю 400 кінських сил.

В 90-ті роки успіх Mercedes S-класу витіснив Bentley з автомобільного ринку, настали важкі часи для компанії, фінансові труднощі посприяли продажу автовиробника німецькому концерну Volkswagen Group в 1998 році. Volkswagen дав новий імпульс для розвитку аристократичного бренду. Величезний досвід, багата історія, висококласне виробництво автомобілів, які достойні самої королеви Єлизавети ІІ: на честь півстолітнього ювілею її правління був представлений ексклюзивний, королівський лімузин Bentley State Limousine.

Також яскрава кампанія була проведе з Bentley S-2: великий музикант двадцятого століття Джон Леннон, соліст легендарної групи Beatles придбав даний автомобіль ексклюзивно для презентації альбому Yellow Submarine. Автомобіль був розмальований в психоделічному стилі для привернення ще більшої уваги аудиторії, що зробило Bentley S-2 унікальним експонатом історії.

В 2002 році Bentley анонсує вихід Continental GT – перший автомобіль, зроблений незалежно від Rolls-Royce і BMW. Широкому загалу авто було представлено в 2003 році на Женевському автосалоні. З 2005 до 2009 року Bentley запускає у виробництво різні версії Continental.

В 2008 на Женевському авто-шоу продемонстровано спільний проект з кузовним ательє Zagato – Bentley GTZ. Автомобіль був представлений в дуже обмеженій кількость – всього 9 екземплярів.

В 2013 році компанія радує фінансовими показниками, ріст продажів на 22% та 8 500 щасливих власників королівських залізних коней в  2012 році.

Як і 100 років назад, для виробництва автомобіля Bentley використовується значно більше ручної праці (95%) ніж машинної. Для виготовлення одного такого аристократа потрібно 9 тижнів або 550 годин. Обшивка салону шкірою виконується тільки вручну: 37 годин роботи, 135 метрів нитки, 12 шкур бика та майстерні руки професіоналів.

Автомобіля Bentley створений для тих, хто цінує історію, ім’я, репутацію, для тих хто прагне бути частиною Royal Club.

 

Підготувала Оксана БАГРІЙ